onsdag 21 maj 2014

- Fråga Sofia och Sofie -

Kommer du ihåg denhär Sofie? ;DDD
Hej fina! Underbart väder ute!!
Detta är en påminnelse om min och Sofies gemensamma frågestund då vi svarar på frågorna i vår nästa blogpod! Ni kan ställa frågor om vad som helst antingen till Sofie (klicka för att komma till hennes blogg) eller Mig eller till oss båda, ni har tills Fredag kl.11.00 på er eftersom vi spelar in svaren runt 12! Lämna bara en kommentar med din fråga till detta inlägg eller till vår förra podcast som ni kommer till om ni klickar HÄR! Låt fantasin flöda :-) 

ps. bilden är typ från 2012 och jag ser helt puckad ut men hittade den och började skratta så hårt att jag bara måsta dela med mig att vi kunde ta selfies (fulla) fast vi inte var vänner ;D 

1 kommentar:

  1. Vad skall ni göra på ert mellanår?
    Skall ni studera överhuvudtaget i framtiden? vad?
    Hur skulle ni beskriva er egna stil med ett ord?
    Kan ni göra en videoblogg tillsammans? skulle vara jätte kul! :)

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !