tisdag 27 maj 2014

- HÄRLIG TISDAG -

första bilden är Sofies och den andra knäppte mamma av för någon minut sedan. Körde chilloutfit idag ^^
Hej fina! 
Efter en låång lunch med fina vänner har jag fått värsta eyeopener, måste verkligen bli bättre på att blogga regelbundet haha. Hoppade alltså på bussen vid 12 för övning inför dimissionen som gick..hmm.. sådär. Alla var lite yra och babbliga men månne det inte sätter sig. Efter det drog alltså vi ett stort tjejgäng på lunch till Fontana och pratade om ditt och datt i värsta matkoman. Är verkligen nervös inför lördagen. Att jag skall snubbla eller något, det sulle verkligen vara så typiskt mig men man får väl hålla tummarna. Ikväll står det utgång på schemat för mig eftersom att ett gäng från Ekenäs kommer till Åbo och som Larisza sa ''det är inte varje dag man får sådant lyxbesök ;)'' Så måste jag ju bara följa med! Kommer bli superkul att se dem. Men nu skall jag hoppa i duschen och börja fixa mig, dagen gick bara helt för snabbt idag. LOVAR att blogga förrän jag sticker. Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !