fredag 6 juni 2014

- LYCKORUSH -

3 bilder från lördag

HALLÅÅÅ jag är hemma igen!!
Fattar inte att denna vecka gått så fort. Trodde jag skulle ha så långtråkigt men nej helt andra vägen. Känns som det var igår jag satt mig i bilen på väg på läger. Det var verkligen en upplevelse och såså roligt. Alla barn var helt härliga och de andra ledarna likaså. Känns konstigt att få lön för att roa sig liksom! Verkligen något jag skulle kunna göra flera gånger. 
Och nu till helt andra saker. Alltså har haft sån bloggabstinens s¨nu är jag backontrack igen, iaf tills torsdag ;) För då åker jag iväg till Sverige!! Det var alltså en av mina studentpresenter men det får bli till ett annat inlägg för nu är det hopp i duschen och så ska jag träffa ett gäng vänner på några kalla, välbehövligt kan jag säga. 
Bloggar mer imorgon, pussar till er som tittat in hit trots tomheten. Betyder verkligen så mycket ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !